måndag 5 september 2011

Positiva dagen!!

Idag på eftermiddagen så följde jag med Cissi när hon skulle till arbetsförmedlingen i Finspång, det började med att jag skrev in mig där sedan så fick jag hjälp av en vi pratade med, hon hjälpte mig med att kolla vad som behövdes för att kunna läsa till sjuksköterska och då var det vissa ämnen jag var tvungen att ha. När vi hade kollat på den kursen så hjälpte hon mig att fylla i en ansökan till komvux här i Finspång, så jag ska börja plugga till Vt-2012 SÅ HIMLA HÄRLIGT !!!! Nu ska jag verkligen satsa på det JAG vill o inte vad alla andra vill som jag har fått göra under alla dessa år!!!

Så nu ska jag plugga på komvux, plugga vissa ämnen och så avslutar jag studierna där Ht-2012,när jag har pluggat klart där ska jag söka till sjuksöterskeutbildninge :) Och när den utbildningen är klar så ska jag, jobba som sjuksköterska 1 eller 2 år och sen ska jag utbilda mig till barnmorska som jag nu satsar på att bli :).

JAG SKA KLARA DETTA, OCH JAG KOMMER KLARA DETTA!!! WISH ME LUCK!!







Hej Svejs <3


Puss&Kram Carro <3

4 kommentarer:

  1. Jag VET att du klarar allt bara du ger dig FAAAN på det!!!
    Styrkekramar från Cissi

    SvaraRadera
  2. Kramar från mig carro vet att du klarar det kram

    SvaraRadera
  3. Tack Molle!<3 Ja klart jag klarar det nu när jag är hos några där jag verkligen får stöd och kärlek!

    SvaraRadera
  4. Tack Cissi! Ja jag ska ge banne mig ge mig FAAN på det! <3 Pöss

    SvaraRadera