lördag 3 september 2011

Hello again :)

Fick sovmorgon idag till 9.45 helskönt!:) . Gick upp och och åt frukost när jag satt och åt frukost så kom L och också ville ha frukost så han fick mackor, när vi ätit frukost så satte jag mig vid datan och kollade lite sen busa vi massor.

P kom upp vid 11.30 gav han lite extra sovmorgon tyckte han behövde det efter att ha jobbat en hel vecka, och gått upp tidigt varje dag man blir trött av det så då måste man få sova ut ordentligt. Klockan gick fort idag senare på em började vi med middagen som vart pomme och hamburgare så himla gott, knapriga pommes och hamburgare är det godaste som finns :) , gick ut o spela lite fotboll och gunga lite gungbräda. P stack iväg och handla o vi var ute medans han gjorde det, det var skönt ute skönt att få komma ut o få lite luft.

När vi kom in så satte vi oss o kolla på tv, L är snorig o dan men inte feber nu när han la sig. Älskar den lille killen, han är döcool :).


Nu sitter jag vid datan och kollar lite på datan men samtidigt lite på tv:n och till det så äter jag godis och dricker redbull ;) mkt mkt gott!! Säger natti natti till alla mina bloggläsare nu, bloggar mera imorgon.

Hej Svejs!

Puss&Kram Carro






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar