fredag 9 september 2011

I´m back!!

Nu har jag ju inte bloggat på ett par dagar men har inte haft så mycket att blogga om, då det har vart lugnt ett par dagar med allt tjafs och bråk och gissa om det är har vart skönt med lite lugn och rå från en viss person. De senaste dagarna har jag inte gjort så mycket faktiskt bara tagit det lugnt, och njutit av tiden med min älskade familj de är helt underbara den bästa familj man kan tänka sig, jag har det mycket bättre nu än vad jag hade innan!!

Jag söker efter kärleken med saknar att ha någon att mysa med nu :P men det kommer väl när det kommer, men hoppas den kommer snart så man kan få känna lite närhet igen!! Det finns två datum jag verkligen längtar till och det är den 23 September och den 28 september, för den 23 ska jag få träffa några av min goaste tjejer ska med dem på stan och kolla lite nya kläder :) . Den 28 ska jag få träffa den goaste tjejen i hela krokek nämligen Theres, hon är en väldigt sann van som jag verkligen litar på och kan prata med henne om allt, och då menar jag allt mellan himmel och jord :) .

Idag har vi umgåtts med våra underbara grannar, vart ute och spelat fotboll och jag och linus tog även en promenad med vår underbara granne det var väldigt varmt ute vilket var skönt så vi passade på :) .

Nu ska jag sitta på facebook lite mera innan jag hoppar i säng sen!! Men jag bloggar mera imorgon.........


Hej Svejs!<3


Puss&Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar