torsdag 1 september 2011

Happy girl!

Idag gick jag upp vid 07.45 ville verkligen inte gå upp var så trött hehe, men var tvungen att gå upp eftersom jag skulle med lilleman till dagis. Efter dagis gick jag hem kollade tv + film, sen började jag städa här hemma och slutade med att jag städade hela lägenheten. Nu har vi tagit det lugnt och det är så skönt att ta det lugnt bara. Mina krafter till allt börjar komma tillbaka, och det känns väldigt skönt för då orkar man ju göra mycket mer ;) , efter allt elände jag har vart med om och än är det inte slut...... jag undrar många gånger ibland när ska detta få ett slut igentligen??? Men det kan ju bara bli bättre nu.

Sen så har min BÄSTA kompis blivit sjuk...... så sjuk så hon fick åka till sjukhuset men hoppas hon blir mycket bättre snart vill hennes bästa, älskar henne jag kallar henne till och med för lillasyster, hon är min BÄSTA vän.

Just nu sitter jag och lyssnar på Justin Bieber bästa killen!!<3<3<333333

1 kommentar: