måndag 29 augusti 2011

Skön regndag,


Dagen började med att jag fick lite sovmorgon :) Sedan gick jag upp och bara tog det lugnt, sedan så gick jag och L och handlade vi handlade god långafarbror glass med hallon smak varsin cola och tablettaskar sen kom vi hem och då skulle vi ut på gården med, C och N himla trevligt tills det började regna :( , men vi höll ut i några minuter och sen gick vi in.......och bara tog det lugnt eller ja lugnt lugnt L var ju hur busig och "bråkig" som helst, men så är det med småbarn ibland de måste vara busiga. L fick en ny blöja och tittade på Cars men somnade efter nån minut hehe så mycket ville han kolla film :) .

Sedan så har jag haft Justin Bieber låtar i huvudet hela dagen han är ju bara för bäst!!! Älskar verkligen låtarna och han såklart hehe..... ja jag har nog Bieberfever <3 men det gör inte mig något härligt att ha det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar